The Power Of 4

welcome

Blog ini akan membongkarkan rahsia bagaimana berpuluh2 orang di US menjadi jutawan hanya dengan menyertai program ini dan mempromosikan melalui facebook... Sangat mudah dan menarik!!! Sambil main games dan chit chat anda boleh menjana pendapatan yang luar biasa!!! Yang penting, anda mesti POSITIF, MINDA TERBUKA dan mempunyai KEINGINAN untuk menjana pendapatan yg luarbiasa..

Sejarah Infinity Downline




Syarikat Apa Yang Sebenarnya Disebalik Infinity Downline?

Infinity Downline merupakan idea Peter Wolfing, iaitu Presiden Syarikat Multiplex Systems Inc, New York. Syarikat ini sudahpun 12 tahun di dalam industri Bisnes Maya khususnya dalam mencipta perisian dan sistem untuk mengendalikan bisnes maya. Syarikat ini juga terlibat dengan pelbagai syarikat MLM yang lain di Amerika iaitu dalam mencipta sistem pembayaran dan juga sistem pengendalian program MLM secara bisnes maya untuk syarikat-syarikat MLM tersebut. Inilah yang membuatkan mereka pakar yang mampu mencipta sistem baru untuk program mereka sendiri.

Di Mana HQ Infinity Downline di Asia?

Selamat Datang ke alaf baru abad ke-21 di mana teknologi telahpun membawa kita ke arus perkembangan yang melihatkan pelbagai bisnes dijalankan menyeberangi segala sempadan di dunia hanya dengan teknologi multimedia dan internet. Multiplex Systems Inc., syarikat yang melancarkan Infinity Downline dan menjalankan sistem alam mayanya terletak di New York dan tidak mempunyai sebarang pejabat di Asia, Eropah mahupun di luar New York. Ini adalah kerana mereka tidak memerlukan sebarang HQ yang lain memandangkan produk mereka semuanya di alam maya dan tidak memerlukan gudang ataupun pentadbiran fizikal untuk dikendalikan (bukan seperti jus kesihatan ataupun produk pengguna untuk seisi rumah). Infinity Downline menawarkan produk e-pendidikan yang senang dimuat-turunkan dengan serta-merta di mana-manapun di dunia selagi adanya talian internet, jadi ia tidak memerlukan sebarang pejabat tempatan. Ia merupakan sebuah Program Affiliate yang 100% berunsurkan Bisnes Internet.


Kenapa Pula Mereka Memberi Komisyen 100%?

Asalnya Multiplex ingin mengiklankan produk mereka di pasaran luas tetapi apabila mereka menyedari bahawa tahap pengiklanan kini sudah amat tepu dan ramai pengguna sudahpun lali dengan jumlah pengiklanan yang berleluasa di internet dan juga di alam nyata, mereka pun meneroka cara yang baru pula. Tentunya pengiklanan yang paling efektif merupakan kaedah 'personal recommendation' ataupun pengguna yang menyampaikan maklumat tentang sebuah syarikat atau produk secara langsung kepada rakan-rakan dan keluarga. Ini yang membuatkan Peter Wolfing mencipta sistem Infinity Downline yang membolehkan Multiplex mengiklankan nama dan produk mereka ke serata dunia pada kos yang sama mengikut belanjawan pengiklanan mereka, tetapi melalui kaedah yang lebih efektif


Menguntungkan Semua Pihak? Betul ke?


Dengan menawarkan komisyen 100% dan sistem percuma, Syarikat Multiplex telahpun menyebarkan program ini ke 163 negara di dunia dalam masa yang amat singkat - sekaligus membolehkan mereka mencapai matlamat pengiklanan mereka dengan pantas. Ini dinamakan "Viral Marketing" ataupun "Pemasaran Cepat Merebak" ('Viral' bereti 'seakan penyakit/virus yang cepat merebak').
Tanpa Komisyen 100% dan Pembayaran Langsung dari ahli ke ahli melalui Master Resell Rights, tidak mungkin perebakan peluang ini akan berlaku. Justeru itu, melalui Pelan Bisnes ini Multiplex mendapat pengiklanan produk mereka dan orang ramai pula mendapat peluang bisnes yang hebat serta pendapatan yang lumayan yang membolehkan program ini terus 'merebak'. Inilah yang menguntungkan semua pihak yang terlibat - pengguna serta pengelola program. 'Win-Win Situation' untuk semua


~HISTORY IN ENGLISH~

So, what’s all the hype about?

As I’m sure you’ve heard, there has been a lot of talk about this home based business opportunity. Let’s start from the beginning. Infinity Downline was launched on March 1st 2009, By Peter Wolfing; a trusted and well established Internet Marketer. Peter Wolfing owns several debt free companies and has been in the Internet Marketing business for over 12 years.

Mr. Wolfing had a vision, and that was to break out of the norm. Instead of following the trends of other high ticket programs that cost thousands of dollars to join, he wanted to allow just about anyone the opportunity to go into business for themselves at an unheard of sign up rate of only $25.

Let me say that again, he created a program that will allow the everyday entrepreneur the opportunity to open up their own business for only $25. Compare that to the cost of opening up a typical business where you would generally have to pay rent, mortgages, payroll, upkeep, furnishings, and not to mention the tens to hundreds of thousands of dollars in start up costs that you would almost certainly incur.

OK, you may have already heard of Infinity Downline, but being the business minded person that you are, you decided to do your research, and I congratulate you for that. You see, there are a lot of people trying to take advantage of others in today’s bad economy. Skepticism is a great thing nowadays.

So, you wanted to get a full review of the Infinity Downline opportunity to see if it is a legitimate business, if it’s right for you, and if so … how you can profit from it. Well, you came to the right place.

Infinity Downline is a popular, ever-growing, low cost online home business opportunity that truly gives the user the potential to earn a massive residual income. Upon joining, you’ll instantly receive a product line consisting of hundreds of premium educational audios and videos with expert advice to put your personalized web site on auto pilot, generating cash for you on a daily basis, 24-7. You’ll learn offline and online marketing, computer skills through member training and gain access to a constantly expanding library of self improvement products to assist you in growing your business. You will also receive a web site customized and personalized to you, with your name and contact information, for you to promote and profit from the instant you join.

After doing our research and investigating thousands of opportunities on the net, Infinity Downline won the battle hands-down. It has the lowest cost, with the highest earning potential, and no admin fee. The products, audios, videos and training downloads valued at thousands of dollars, educate the user and assist them in putting their new business on autopilot.

Now, before we continue, something needs to be said. Although Infinity Downline seems to have a lot of great features, it is still a Business. And with all business, you will need to educate yourself and apply marketing techniques among other things in order to gain true success.